In het kort

Over ons

Zentana staat voor innerlijke kracht, rust en geluk.

Onze missie is om spirituele en betekenisvolle sieraden uit alle delen van de wereld beschikbaar te maken voor jou.

De sieraden die wij aanbieden zijn bedoeld om je te helpen met het openen en verbreden van je gedachten.

Vraag en antwoord

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis vanaf €35,- bestelwaarde. In alle andere gevallen: €3,99

Hoe lang is jullie levertijd?

Op werkdagen voor 23:30 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden en morgen in huis.

Je ontvangt in je ordebevestiging een tracking link zodat je je bestelling te allen tijde kunt volgen.

Levertijden overzicht:
Maandag bestellen = Dinsdag in huis
Dinsdag bestellen = Woensdag in huis
Woensdag bestellen = Donderdag in huis
Donderdag bestellen = Vrijdag in huis
Vrijdag bestellen = Zaterdag in huis
Zaterdag bestellen = Dinsdag in huis
Zondag bestellen = Dinsdag in huis
*Let op: Belgische zendingen kunnen een werkdag langer duren.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Je hebt je bestelling in 97% van de gevallen de volgende dag in huis (alleen op zondag en maandag worden er geen pakketjes geleverd).

Na het plaatsen van een bestelling krijg je van ons een orderbevestiging. In deze e-mail kun je zelf je pakketje volgen met een track & trace code.

Is je bestelling kwijt of zie je een abnormale vertraging? Neem dan contact met ons op. Dat kun je het beste doen door:
- Ons een e-mail te sturen (met je ordernummer)
- Het contactformulier in te vullen (met je ordernummer)

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Voor sieraden:
Minder dan zes producten: ja. Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspakketje.

Meer dan zes producten: nee. We maken er een pakketje van.

Let op: Het kan voorkomen dat de bezorger het pakketje alsnog persoonlijk moet overhandigen in verband met een afwijkend formaat van de verzenddoos/brievenbus.

Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Je kunt helaas niet zelf je producten ophalen.

Welk postbedrijf verzendt de pakketten van Zentana?

PostNL en DHL.

Vraag en antwoord

Bestelling & Betaling

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?

Als je je bestelling hebt voltooid, verwerken wij deze vrijwel direct. In enkele gevallen kunnen wij je adres nog wijzigen. Hier geven we geen garanties op.

Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze contactpagina.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Je kunt bij Zentana veilig en vertrouwd afrekenen met:

  • iDeal
  • Klarna
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • SOFORT
  • Belfius Direct
  • KBC/CBC

Alle betalingen verlopen via een 100% beveiligde SSL verbinding.

Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

Als je je bestelling hebt voltooid, krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook je ordernummer.

Heb je de orderbevestiging niet ontvangen of kun je hem niet vinden? Kijk dan in je spambox (ongewenste mail) of stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt gedaan, dan sturen we je de orderbevestiging opnieuw toe.

Zorg ervoor dat info@zentana niet in je geblokkeerde afzenderlijst staat.

Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je alsnog een update geven over je bestelling.

Vraag en antwoord

Service & Garantie

Hoe lang geeft Zentana garantie?

Bij Zentana heb je op elk product 2 maanden garantie.

Voor sterling zilveren/gouden sieraden heb je 3 maanden garantie.

Is er een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?
Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Stuur je ordernummer & een foto van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing

Hoe stuur ik een product retour?

Ontdek alles over retouren op onze retourpagina.

Hoe zit het met de verzendkosten van een retourbestelling?

Gratis retouren bestaan niet...

Maar het is niet zo zwart-wit. We hebben gekozen voor een eerlijke verdeling en betalen daarom een deel van de retourkosten mee.

Je kunt je bestelling al vanaf €2,50 (NL) of €3,99 (BE) terugsturen naar ons. De overige kosten komen voor onze rekening.

Ontdek ons simpele & volledige retourbeleid hier.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Vanaf het moment dat wij je retourbestelling ontvangen hebben we 5-10 werkdagen nodig om deze te verwerken.

Afhankelijk van jouw gekozen betaalmethode kan het nog enkele werkdagen duren voordat je de terugbetaling ontvangen hebt.

Het elastiek van mijn armband is geknapt, heb ik hier garantie op?

Indien je armband binnen 2 maanden stuk is gegaan heb je recht op een reparatie of vervanging van het product.

Is een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?

Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Stuur je ordernummer & een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing.

Mijn armband past niet, wat kan ik doen?

Indien je een armband met elastiek hebt die te groot is, kun je hem zelf knippen. Je kunt er 1-2 kralen tussenuit halen en de armband opnieuw knopen.

Als je armband te klein is, kun je deze reparatie-set bijbestellen. Hier zit genoeg elastiek in + enkele extra kralen en tussenstukjes.

Vraag raak

Contactformulier

Kunnen wij je ergens mee helpen?

We zijn er bijna

Groene doelen

0%

Van de bestellingen worden op de fiets afgeleverd

0%

Plasticvrije verpakkingen

0%

Van de retouren worden gerecycled of gedoneerd